» »

redni servis na 15.000km al 10.000km ?

redni servis na 15.000km al 10.000km ?

1
2
3

asdf_jklc ::

Oba avtomobila kupljena lani imata servisni interval na 30.000 km ali 2 dve leti. Kar je seveda bedarija od bedarije. Servise delam na 1 leto, neglede na prevožene kilometre. Vozim zelo varčno in zmerno. Da bi pa servise delu na 10.000 km se mi pa zdi pretiravanje, razen če avto cele dneve tiščiš.

coderX ::

eno vprašanje, ker ford slovenia so nesposobni, je možno da peljem da ugotovijo kaj je ta zvok pri 2.5k obratov, npr. v Italijo ? avto je v garanciji

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: coderX ()

Utk ::

Odvisno. Znaš najt Italijo na zemljevidu?

coderX ::

Utk je izjavil:

Odvisno. Znaš najt Italijo na zemljevidu?

živim nekaj km stran od italije. Govorim njihov jezik kot slovenski...

Utk ::

Pol pa lahk.

tomlin ::

Kovačeva kobila je vedno bosa, bi lahko dejal mojemu prijatelju mehaniku. Že pred časom sem ga vprašal, na koliko km naj naredim servis, ker ga jaz delam na cca 25000. Pa mi je odgovoril "mirne duše ga delaj na 30000. Preverjaj pa nivo olja, zavornega olja, hladilne tekočine, izmeri utor gum, in če je kaj odstopanja ga pelji na servis." Je pa res, da nisem ofenziven voznik in da se vozim v glavnem po Sloveniji.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

m0LN4r ::

stara mama je izjavil:

So bli primeri, ko je bil servisni interval odvisen od doplačila podaljšane garancije.
Na 30k interval servis itak vidi avto samo 2x, mogoče 3x, potem pa prvi lastniki ponavadi prodajo avte naprej.

V kateri gostilni si to slisal, a ti servisno knjigo na novo natisnejo, ko si premislis in podaljsas garancijo?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

donvito - Ne veš kaj vozim in kako vozim, vendar je menjava olja ena cenejših zadev pri avtomobilu. Ker imam te usluge izredno poceni, mi 10kkm interval čisto odgovarja, jaz ina mehanik sva zadovoljna, avti pa izgleda tudi, saj nisem imel nikoli nobenih problemov.
Na yugo in I vozilih, so pametni menjali olje celo na 5kkm, sploh alfe in fiati in komplet zbirka zastave s poljaki vred, v alfah itak nisi imel olja za 10kkm, če ga nisi dolival vsaj pol litra na 1kkm. Pri olju je problem predvsem v tem, da zaradi vročine v motorju pada kvaliteta mazanja, zato moramo tisti, ki radi vozimo v višjih obratih, olje menjati večkrat. Tako pravijo mehaniki in jaz jim verjamem.
Delo krepa človeka

A. Smith ::

McLuzo je izjavil:

Pri Ford Eco Boost je sploh pomembno da se držiš intervalov. In ne samo teh, zares pomembno je da pravo olje daješ notri. Nekateri EcoBoost motorji (od 1.0 navzgor) nimajo verige, ampak jermen znotraj motorja KI PLAVA V OLJU. In če olje nima ustreznih dodatkov, ali so intervali predolgi in dodatki izgubijo svoje "mehčalne" lastnosti, jermen začne razpadat. Posledično se spodaj v karterju zamaši sesalna cev za olje, pride do pomanjkanja oljnega tlaka oz. ne pride več tja (ali manjših količinah) kjer se rabi in lahko v najslabšem primeru privede do uničenja motorja. To sevede ne govorim pri 10.000 ali 30.000km, ampak z NEvzdževanjem so taki motorji pri 100.000 bolj kot ne za na odpad.
To je seveda en izmed bolj črnih scenarijev.

Vse lepo in prav, absolutno zagovarjam, da se lastnik do zadnje pike drži servisnih zahtev in redno menjava olje (tudi, če so predpisani kratki intervali).

Ampak, kdo na svetu, kdo zaboga, kateri regulator je dovolil, da gre tak motor na trg? Ravno nedavno je obstajala tema, v kateri so se zbrali tisti, ki jim je na mašinah, pri katerih zobati jermen plava v olju, le-ta crknil. Katastrofa.

Glede na prebrano sem trdno odločen, da takega avtomobila nikoli ne bom imel. In nadalje, ne vem, kdo bi hotel sploh imeti motor s takimi strogimi servisnimi zahtevami in takimi hudimi posledicami za te, ki se zahtev ne držijo. Adijo pamet. Upam, da bo trg vsaj enkrat odreagiral razumno in take izdelke izpljunil kot gnil zob. Konec koncev se mora razvoj tehnike gibati naprej, ne nazaj.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

coderX ::

danes smo se peljali s pumo mHEV 1.0 , 155 konjev. Ista mašina kot moj focus. In puma ne dela tega zvoka pri 2.5k obratov.
Ford Slovenija pa ni nič ugotovil na mojemu, zvok pa dela kot da bo zaribala mašina. V 3. , 4. in 5. na 2.5k obratov do 3k.
Avto je nov, 22.800km, 2021/9 letnik, še v garanciji. Kako bi jaz te pajace spravil da mi ugotovijo in rešijo problem?

Utk ::

Počakaj na konec garancije, potem bojo hitro našli kje je problem. In zaračunali.

Aston_11 ::

Z novim avtom si delal kot svinja z mehom, sedaj pa cvili.

XIIT ::

coderX je izjavil:

danes smo se peljali s pumo mHEV 1.0 , 155 konjev. Ista mašina kot moj focus. In puma ne dela tega zvoka pri 2.5k obratov.
Ford Slovenija pa ni nič ugotovil na mojemu, zvok pa dela kot da bo zaribala mašina. V 3. , 4. in 5. na 2.5k obratov do 3k.

Bi znal biti kak intake/exhaust leak.

Avto je nov, 22.800km, 2021/9 letnik, še v garanciji. Kako bi jaz te pajace spravil da mi ugotovijo in rešijo problem?

Naj ti dajo papir da si mel avto tam zaradi tega problema in da niso ugotovili nobene napake. Da te ne bodo obtožili malomarnega vzdrževanja, če pride zaradi tega do kakšne (večje) okvare.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

coderX ::

XIIT je izjavil:

coderX je izjavil:

danes smo se peljali s pumo mHEV 1.0 , 155 konjev. Ista mašina kot moj focus. In puma ne dela tega zvoka pri 2.5k obratov.
Ford Slovenija pa ni nič ugotovil na mojemu, zvok pa dela kot da bo zaribala mašina. V 3. , 4. in 5. na 2.5k obratov do 3k.

Bi znal biti kak intake/exhaust leak.

Avto je nov, 22.800km, 2021/9 letnik, še v garanciji. Kako bi jaz te pajace spravil da mi ugotovijo in rešijo problem?

Naj ti dajo papir da si mel avto tam zaradi tega problema in da niso ugotovili nobene napake. Da te ne bodo obtožili malomarnega vzdrževanja, če pride zaradi tega do kakšne (večje) okvare.


pomoje je tudi kaj z intake. Specifično turbina. Ne morem verjet kakšni nesposobneži, avto dela zvok kot da bo razpadla mašina/intake, za njih vse ok.
Gremo danes krog z prodajalcem, k ma isto mašino kot jaz in njemu ta zvok ne dela, torej kako je to normalno?
Ja bom zahteval papir. Sem pa spet pisal na poprodajo in še dodal stavek da so nesposobni.

Meizu ::

m0LN4r je 15. maj 2023 ob 22:59:50 izjavil:


Maizu za GTIja v Sloveniji si preprican, da nimas nekje krajsi interval omenjen kot 15.000km? Pri meni v nemskem pise, v izrednih razmerah, ene 5 alinej in ena izmed njih, drzave s slabsim gorivo, je treba menjati na 10.000km oz. 1x na leto, odvisno kaj nastopi prej.


Ja ok ampak Slovenija ni glih država s slabšim gorivom. Imamo pač standardni minimum 95RON oktan. Jaz se ponavadi orientiram na servisne intervale kot so predpisani v knjigi, najdlje po enem letu (to te itak avti že danes opozorijo), če pa slučajno naredim več kilometrov kot predpisano v tistem letu pa grem seveda prej. Hkrati pazim, da je olje točno tisto, ki ga proizvajalec zahteva.

Mi je na tak način že 3 avte uspelo pripeljat do 250kkm+ brez kakršnih-koli večjih težav. Enkrat sem menjal kompresor klime, ostalo so bile pa čiste potrošne reči (diski, ploščice, itd.), ampak nikoli nič z motorjem povezanega. Očitno predpisani intervali funkcionirajo.

undertacker ::

VW passat b8 270k km star 7 let, vedno delam na 15k servis, do sedaj brez problemov ( lahko sam potrkam).

pi pawr ::

1.6 tdi, menjam sam na 15 kkm, to je 3x letno, deluje zanesljivo :)

solatjek ::

Si bom sposodil temo. Kupiš nov avto. prvi servis je na 15.000km ali eno leto. Avto je pa stal v trgovini npr. pol leta.

A ni potem ta servis prepozno, torej na leto in pol, odkar je bilo olje vlito v avto, ali se gleda bolj od tega, kdaj se avto začne dejansko uporabljati?

joez7 ::

Jaz na svojih, sam na 7 do 10kkm.
Žlahtnik na pooblaščencu na 30kkm (olje) in na 160kkm (teden po servisu) na srečo v garanciji zamenjali motor. Je pa na servisu trajalo 2m, da so priznali garanciji. Šla glavna gred.
Moji mlinčki pa preko 240kkm ....

joez7 ::

joez7 je izjavil:

Jaz na svojih, sam na 7 do 10kkm.
Žlahtnik na pooblaščencu na 30kkm (olje) in na 160kkm (teden po servisu) na srečo v garanciji zamenjali motor. Je pa na servisu trajalo 2m, da so priznali garanciji. Šla glavna gred.
Aja je mel žlahtnik srečo, je bil avto v lizingu. Ko ga niso upoštevali na servisu, pa je rešil preko lizinga. Razložil problem in jih obvestil, da odstopa od lizinga, pa se je odvilo v 3 dneh.
Tak, da vztrajat in iskati rešitev...

Moji mlinčki pa preko 240kkm ....

toro69 ::

solatjek je izjavil:

Si bom sposodil temo. Kupiš nov avto. prvi servis je na 15.000km ali eno leto. Avto je pa stal v trgovini npr. pol leta.

A ni potem ta servis prepozno, torej na leto in pol, odkar je bilo olje vlito v avto, ali se gleda bolj od tega, kdaj se avto začne dejansko uporabljati?


Olje zdrži tudi več let v mašini.
To na na 1 leto je bolj za to, da se financira servise po obrokih in da si privrzan nanje.

Isto kot s pnevmatikami. V vseh člankih razlagajo, da ne smejo biti starejše od 4 let. Ko ti pa jih prodajajo, je za njih čisto normalno, da so "pravilno" skladiščene že 5 let.

gruntfürmich ::

toro69 je izjavil:

Isto kot s pnevmatikami. V vseh člankih razlagajo, da ne smejo biti starejše od 4 let. Ko ti pa jih prodajajo, je za njih čisto normalno, da so "pravilno" skladiščene že 5 let.

torej ti ne čutiš razlike, ko imaš gor 4 leta gume in si z njimi prevozil 100.000km? sploh imaš izpit za avto?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Invictus ::

toro69 je izjavil:

da so "pravilno" skladiščene že 5 let.

Če znaš pogledat, pač takih gum ne vzameš... In greš drugam...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

borut_p ::

joez7 je izjavil:

Jaz na svojih, sam na 7 do 10kkm.
Žlahtnik na pooblaščencu na 30kkm (olje) in na 160kkm (teden po servisu) na srečo v garanciji zamenjali motor. Je pa na servisu trajalo 2m, da so priznali garanciji. Šla glavna gred.
Moji mlinčki pa preko 240kkm ....


Lahko si pa kupiš bugattija pa boš delal servis vsakič, ko boš potegnil nad 250 ... torej lahko tudi vsake 5km.

zakaj ne morete dojeti, da se avtomobili uporabljajo na različne načine. in nekdo ki vozi po AC dnevno 100km ni enako kot nekdo ki vozi mestno na dan 10km.
glavna gred pa lahko gre v maloro iz veliko razlogov in ne le slabega olja ... boš moral malo več opisati okrog tega.

Blinder ::

solatjek je izjavil:

Si bom sposodil temo. Kupiš nov avto. prvi servis je na 15.000km ali eno leto. Avto je pa stal v trgovini npr. pol leta.

A ni potem ta servis prepozno, torej na leto in pol, odkar je bilo olje vlito v avto, ali se gleda bolj od tega, kdaj se avto začne dejansko uporabljati?


kot so rekli, servisi na x km ali max eno leto so samo za povečat prihodke servisov. Olje drugače začne degradirat že moment, ko se odpre njegova embalaža. Pride v stik z zrakom, vlaga v zraku kondenzira in se delajo kapljice vode, katera se potem meša z oljem. Tudi med delovanjem motorja zrak in izpušni plini grejo mimo batnih obročkov v blok motorja, kjer se delajo kapljice kondenza na stenah in potem se to meša z oljem. Koliko je to kritično ne vem. Vem, da sem menjal 30 let staro olje na kosilnici in kar je teklo ven ni bilo podobno olju. Kosilnica še dela ..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zvezdica27 ::

lp,

olje po enem letu je svoje narefilo, po dveh že dela škodo (beri prejšnjega pisca, voda).

zdaj pa... če voziš vsak dan in olje pregreješ, gre voda tudi ven in načeloma niti km niti 2 leti ne bi smeli škodit (sam pol pa res menjaj).

če pa avto voziš le 1x tedensko pa je to najslabše... pol pa menjaj na eno leto. olje seniti ne pregreje, voda not, korozija, tud v gorivo pride voda sploh v dizle...

zame osebno je bolj kot km ali leta pravilo dve zimi. olje tretje zime ne sme preživeti v motorju.

je pa res, da avto ne tiščim. slovenčki so ali smo blesavi, z avti delamo grdo, zato jaz rečem vsako leto ne glede na km in to je ziher ok, osebno menjam odvisno od razmer, najkasneje po 2 zimah

zz

IL_DIAVOLO ::

Bolj kot km, je pomembno kaksna kilometrina se je delala oz. kaksne relacije so bile. Zato je tudi od proizvajalca uradno predvideno delat mali servis na 30k, v kolikor je vožnja temu primerna.

Ce delas manj kot 30k na leto, seveda ne bos servisa delal na 2 leti, ampak na toliko kot si jih naredil v 1 letu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

deadbeef ::

Menjam vsako leto na uradnem servisu, delam manj kot 10k na leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: deadbeef ()

borut_p ::

Jaz delam 50kkm letno ... menjam ko mi javi avto ... 30kkmm. Se nobenih tezav nikoli zaradi olja

chucki ::

Groza. Na 15k se menja ali 1 leto.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Hudobec82 ::

Engineering explained razloži: Velik veze s stanjem olja ima število hladnih štartov, ker se ob vsakem štartu zarad hladnih in skrčenih batnih obrockov mal goriva umeša v olje in potem le ta začne izgubljat svoje lastnosti. Drugač pa bolj kot ne vsi pravjo, čim bolj pogosto, tem bolje. Tisti, k ga menjate na 30k vozte od tašče avto.

Zvezdica27 ::

ma lej, kakor hočeš... avto nomot naredi na leto tud 50k km, če so to avtoceste, pa bo vse ok.

po pameri. eno leto je standard, dve leti absoluten max

kdor pa menja prej, je pač previden, potrebe v resnici ni (razen če gre za kaki turbobencinar, ki se redno vrti v rdeče)

če tu sprašuje, pojma nima in naj pač menja ko je lučka.

ostali menjamo sami, ko je pač treba, saj se tudi vidi in čuti, ko olje ni več pravo

zz

feryz ::

Kako se vidi in čuti, da olje ni več pravo? Po oblakih na nebu?

solatjek ::

Moje vprašanje je bilo: nov avto je stal pol leta v štacuni oz. pač nekje (fabrika, ladja, luka...), nato ga kupec kupi. Ob dnevu nakupa je olje staro 6 mesecev, saj ga nalijejo v tovarni. Je Ok prvi servis 1 leto od nakupa, ker takrat je olje staro že leto in pol?

subscriber ::

Olje in filtre menjam vsako leto pred tehničnim, delam kakih 10kkm letno. Avto je že kar v letih, Lantra 1999, na motorju še ni bilo napake. Edino olja že malo spije, dolijem dober liter na leto. Dodam pa vedno še aditiv proti obrabi, zadnja leta tega, prej pa teflonskega.

m0LN4r ::

Ce ne vozis pozimi, lahk das notr komot gostejse olje
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Blinder ::

subscriber je izjavil:

Avto je že kar v letih, Lantra 1999, na motorju še ni bilo napake. Edino olja že malo spije, dolijem dober liter na leto.


sej to je vse, kar gre lahko narobe, če ima motor slabo mazanje: začne pit olje. Kaj se še dodatnega dogaja v motorju takrat pa kdo ve. Bogve tudi, koliko goriva in vode ti zmeša zraven olja. Lahko, da ti ga spije dva litra amapk zraven ti primeša en liter vode in goriva, tako da se ti zdi, da ga je porabil en liter.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

borut_p ::

Liter na leto nic ne pomeni ce ne poves koliko km je to. Vw motor pozre liter na 15kkm pa je to za njih cisto normalno

krucymucy ::

Zna kdo pojasniti zakaj je v EU servis predpisan na 12.000km, v USA pa na 6.000km?

Jaz ne najdem odgovora.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

feryz je izjavil:

Kako se vidi in čuti, da olje ni več pravo? Po oblakih na nebu?


Ce je na sipki olje drugacne barve kot si ga not vlil, ni vec ok...za tiste ki menjajo na 10k.

krucymucy je izjavil:

Zna kdo pojasniti zakaj je v EU servis predpisan na 12.000km, v USA pa na 6.000km?

Jaz ne najdem odgovora.


Pa si ga sploh iskal?

https://www.quora.com/Why-are-oil-chang...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

solatjek ::

Barva na šipki se lahko spremeni iz svetlega po 2000km na skoraj povsem črno. Vsaj na našem puretechu je bilo tako, ko si ga prvič po menjavi olja stisnil na AC za kakšno uro na 160 km/h je postalo kar občutno bolj temno. Osebno me je to zelo motilo, občutek, da je olje že zanič, pa je bilo komaj menjano.

IL_DIAVOLO ::

Najboljse da bi menjal. Po mojem to ni ok.

/s
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

A je kdo navodila za svoj avto kdaj prebral glede olja?
Olje se menja, kot je predvidel proizvajalec, razen kadar je motor bolj obremenjen se menja prej. Vleka prikolice, stanje v kolonah, ogromno kratkih voženj in vsakič ugasnit in potem spet prižgat motor,....
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

krucymucy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:



Pa si ga sploh iskal?

https://www.quora.com/Why-are-oil-chang...


Seveda je to prvo kar najde google, ampak je odgovor BS.
Kot tudi da so olja v EU boljsa.
Gre za povsem enako olje v obeh primerih.
Edino kar ima malo smisla, je zaradi ekologije.

blackbfm ::

Olje se menja, kot je predvidel proizvajalec


proizvajalec je tut predvidel 1/3 manjšo porabo goriva kot je v resnici

:))

razen kadar je motor bolj obremenjen se menja prej. Vleka prikolice, stanje v kolonah, ogromno kratkih voženj in vsakič ugasnit in potem spet prižgat motor,....


in kako veš kdaj je motor "bolj" obremenjen? kje se to vidi, beleži? proizvajalec teh podatkov ne navaja

borut_p ::

Porabo lahko dosezes - samo odvisno kje se vozis. Ce vozis po prekmurju, kjer je vse ravno in na ac 110 kot je omejitev.

m0LN4r ::

krucymucy je izjavil:

Zna kdo pojasniti zakaj je v EU servis predpisan na 12.000km, v USA pa na 6.000km?

Jaz ne najdem odgovora.

Tudi v EU se razlikujejo, imamo v Hyundai navodilih za DE, Svico eni 10.000km drugi 15.000km in pol se pise, da ce si se vozil v vzhodnih drzavah evrope in druge drzave s slabsim gorivom izredno na 5000km, kr taka lepa tabelca je, kaj spada pod izredno.

Med drugim pise tudi lepo, da se razlikujejo od vremenskih razmer. Dvomim, da pokaze avto Fincu enak interval kot Spancu, pa sta oba v EU
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

blackbfm je izjavil:

Olje se menja, kot je predvidel proizvajalec


proizvajalec je tut predvidel 1/3 manjšo porabo goriva kot je v resnici

:))

razen kadar je motor bolj obremenjen se menja prej. Vleka prikolice, stanje v kolonah, ogromno kratkih voženj in vsakič ugasnit in potem spet prižgat motor,....


in kako veš kdaj je motor "bolj" obremenjen? kje se to vidi, beleži? proizvajalec teh podatkov ne navaja

Jaz imam v navodilih tabelco, ki lepo razlozi s primeri, tako kot je recimo napisal Wizrd, pise da _naj bi_ menjal izredno na 5000km. Seveda ne pise pa, da je mus.
Nevem kje je problem, recimo ce gres na dirkalisce, pa ko ga tisis nonstop, po 5000km odvit srauf spustit tistih par litrov in nalit notr novo.
Kvalitetno olje narocis na netu recimo 5x5L in menjas enkrat spomladi in enkrat jeseni.

PS: Ah vidim, da so cene olja sle mickeno gor, se dobro da sem nabavil na zalogo pred parimi leti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Tako pogosto menjavanje olja pride v postev samo za subaruja, kot preventiva da ne zariba, ker je pač zanic motor.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

subscriber ::

WizzardOfOZ je izjavil:

A je kdo navodila za svoj avto kdaj prebral glede olja?
Olje se menja, kot je predvidel proizvajalec, razen kadar je motor bolj obremenjen se menja prej. Vleka prikolice, stanje v kolonah, ogromno kratkih voženj in vsakič ugasnit in potem spet prižgat motor,....

Ta trditev bi držala, če bi zadnjo besedo pri pisanju navodil za vzdrževanje motorja imel konstruktor, ki se mu gre za čim daljše delovanje motorja. V resnici imata pa zadnjo besedo ekonomist in manager, ki bi najraje, da kupimo nov avto na pet let.

Zadnje čase zaradi čim manjše porabe goriva pretiravajo tudi pri premajhni viskoznosti olj. Olja za novejše motorje so tekoča kot voda. Tako redko olje ne more več vzdrževati mazalnega filma pri večjih obratih in obremenitvah, zato se površine prej obrabijo. Pametno je povečevati viskoznost olja skozi delovno dobo. Sam uporabljam viskoznost 5W-50.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16420948 (8825) m0LN4r
»

Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
647712 (2931) Blinder
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28848456 (20504) blackbfm
»

Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9613908 (11538) jest10
»

Menjava olja Kia Ceed (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6613492 (11924) fikus_

Več podobnih tem