» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1143 / 1147
»»

chrush ::

a_borlak je izjavil:


Zoe 2020 s 50kWh baterijo uvoz, cca 12k€, ko odšteješ subvencijo in prišteješ ceno baterije si na 15k. Malo dražje so Kone, te dobiš za okoli 16k po subvenciji, se pa prodajajo tudi Zoe 2016/2018 z 40kWh baterijo za okoli 9,5-12k€. Vse to ima 200km ali več dosega, tudi po AC.


To pa ne bo drzalo. Smo imeli na firmi novega ZOE-ta in ni nikoli naredil 200km. Samo cca. 100km max in se to redko avtocesta, zato je vecinoma stal in smo koristili prave avte, ne igracke.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

Utk ::

Potem že niste imeli tega s 50 kwh baterijo.

dronyx ::

Sem šel pregledat kakšne EV ponujajo kitajci. Če pustim ob strani kvaliteto izdelave in dejstvo, da izgledajo armature kot neke božične jelke, kjer se vse sveti in blešči, se mi zdijo dobro oblikovani in so očitno od stare šole pobrali najboljše, verjetno pa so najeli tudi kakšne evropske oblikovalce, ker sami takega okusa zanesljivo nimajo. Ko dvignejo še kvaliteto izdelave in naredijo armature manj kičaste, potem ob bistveno nižji ceni ostali nimajo šans. Nemci so že rekli, da so proti visokim carinam za kitajske EV, ker se verjetno bojijo povračilnih ukrepov, kar bi bil hud udarec za nemško avtomobilsko industrijo. Če se EV res primejo, bo leta 2035 v EU več kot polovica prodanih novih avtov kitajskih. Za EU proizvajalce avtomobilov bo edina možnost preživetja da tako kot Tesla tam zgradijo tovarne in tako začno delati cenovno konkurenčne avtomobile. Das Auto pa No More.

nejc_nejc ::

dronyx je izjavil:

Sem šel pregledat kakšne EV ponujajo kitajci. Če pustim ob strani kvaliteto izdelave in dejstvo, da izgledajo armature kot neke božične jelke, kjer se vse sveti in blešči, se mi zdijo dobro oblikovani in so očitno od stare šole pobrali najboljše, verjetno pa so najeli tudi kakšne evropske oblikovalce, ker sami takega okusa zanesljivo nimajo. Ko dvignejo še kvaliteto izdelave in naredijo armature manj kičaste, potem ob bistveno nižji ceni ostali nimajo šans. Nemci so že rekli, da so proti visokim carinam za kitajske EV, ker se verjetno bojijo povračilnih ukrepov, kar bi bil hud udarec za nemško avtomobilsko industrijo. Če se EV res primejo, bo leta 2035 v EU več kot polovica prodanih novih avtov kitajskih. Za EU proizvajalce avtomobilov bo edina možnost preživetja da tako kot Tesla tam zgradijo tovarne in tako začno delati cenovno konkurenčne avtomobile. Das Auto pa No More.

Pozabil si na spremembo zakonodaje o omejitveh klasike, na šenkavanje denarja kupcem....

Utk ::

Ne, ni nujno. Tudi v Evropi se da naredit konkurenčen avto za bolj ali manj isto ceno (kakšne 2-3 jurje bomo že doplačali za naše). Je pa treba naredit avto, ki bo tudi v resnici vsaj tako dober in ki mu ne bo treba doplačevat 400 evrov za 2 evra vredno kamero in podobne bedarije. To kar te dejansko nič ne stane, daj v faking opremo brez doplačila.
Nova škoda octavia recimo. Ima radar, ker ima avtomatsko zaviranje in tudi opozarja na prekratko razdaljo. Ima navaden tempomat, ki tudi pritisne na zavoro po klancu navzdol. Aktivni tempomat, ki bi samo združil te 2 funkciji, e, tega pa nima. Niti za doplačilo. Takšne fore so bedne, in za propad ne bojo krivi kitajci, ampak kar lepo sami.

dronyx ::

Jaz v to ne verjamem. Danes je pri izdelavi avtov bistvena "vertikalna integracija", kot temu rečejo. Torej da večino potrebnih delov izdeluje tovarna sama in s tem znižuje končno ceno avta. Kitajci so danes to sposobni in štancajo serijsko nove avtomobile kot telefone. Fiskars recimo je imel poslovni model, da avte izdeluje nekdo drug, torej nekakšen popolni outsourcing. Mislim da je za jih avte delala Magna v Gradcu. To se ne bo obneslo, ker taki avti so cenovno nekonkurenčni. Mogoče je v Evropi cenovno konkurenčen Balkan s ceno delovne sile, samo po moje nikomur ne pade na pamet, da bi šel postavljat tovarno za EV v Bosno ali Severno Makedonijo. To se postavi na Kitajsko in končne izdelke naložiš na ladje ter pripelješ sem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Utk ::

Pa ravno fiskerja si izbral pri katermu je cena najmanjši problem.

kow ::

Nemci naj ga nehajo srati in preselijo vecino tovarn na slovasko ipd. Da ti nemec sraufa ID3, je pac idiotizem brez primere.
Naj sraufajo avte za 80k, ne pa za 30k.

Kot je rekel, Utk: "kakšne 2-3 jurje bomo že doplačali za naše" in to bi moralo biti relativno enostavno dosegljivo, ce se nehajo zajebavati in sanjati "slavno Das auto preteklost".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nejc_nejc ::

Japiji so "optimizirali" proizvodnjo na način, ki ga obvlada prvošolček ter cene nabili v nebo.

pero50 ::

Delničarji pač hočejo enormne dobičke.


pravkar pogledal tole.

Električni avti toliko izgubljajo vrednost, da ni čudno da imajo upad prodaje.

kow ::

Trenutno se prodajajo negativne novice o elektricnih avtomobilih. Nategujejo vas, ker seveda klikate. Ravno danes mi je nekdo razlagal, da je prodaja elektricnih avtomobilov blazno padla. Ceprav seveda ni.

pegasus ::

Padla je manj kot je padla prodaja fosilcev. Zato taka panika in kampanija dezinformacij.

Gregor P ::

Pa saj fosilcem tudi strašno pade cena, če ni ravno nek Porsche v igri oz. ostali posebneži. Recimo kupiš premiuma za 150k in čez okoli 8 let je vreden kvečjemu še 35k.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nejc_nejc ::

Člankov o avtih sploh ne berem, vidim, kaj kolegi kupujejo.

dronyx ::

pero50 je izjavil:

Električni avti toliko izgubljajo vrednost, da ni čudno da imajo upad prodaje.

Grdo, ja. Če kupiš električarja ga moraš imeti vsaj deset let oziroma še bolje dokler ni za na odpad, sicer vsak prevožen kilometer te stane kot bi se vozil s taksiji.

nejc_nejc ::

Kako s taxijem, a se ne voziš zastojn?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

dronyx ::

nejc_nejc je izjavil:

Kako s taxijem, a se ne voziš zastojn?

Aha, samo če upoštevaš vse stroške z avtom, torej tudi padec cene avta, ko ga prodaš čez eno leto, potem je pa to tako drago kot taxi.

gogocak ::

Pozz,

ima kdo Cupro bolda, je kar zanimiv za ta denar in 2 avto pri hiši. Kako se obnese, realen doseg na avtocesti v zimi?

LP

nejc_nejc ::

Norway imports Cars primarily from: Germany ($3.13B), Belgium ($782M), China ($606M), Japan ($510M), and Czechia ($482M). The fastest growing import markets in Cars for Norway between 2021 and 2022 were Germany ($414M), Belgium ($233M), and Finland ($32.5M).
Tolk o vasih statistikah za ecare na Norveskem.

hojnikb ::

gogocak je izjavil:

Pozz,

ima kdo Cupro bolda, je kar zanimiv za ta denar in 2 avto pri hiši. Kako se obnese, realen doseg na avtocesti v zimi?

LP


https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

potem tole.. več opreme k cupra born..
#brezpodpisa

gogocak ::

Sem bil vceraj na vwju, ga ni bilo za pogledat, poleg tega 35.000 evrov in ne dobis alu platisc? Ne vem no...ima pa vsaj tempomat katerega baje bold nima

2dark ::

gogocak je izjavil:

Pozz,

ima kdo Cupro bolda, je kar zanimiv za ta denar in 2 avto pri hiši. Kako se obnese, realen doseg na avtocesti v zimi?

LP


Slab. Tako kot je slab id.3 oBoje nima dobre dometa. Oboje ni zmožno prevozit z enim polnjenjem realcijo Maribor- Ljubljana - Maribor pri htirosti 130 km/h-. Se pa oba silita v rang tesle po ceni. Oprmeljena sta oba slabo v osnovni verziji. Nimaš el. sedežev, ipd.. To ni za kupit.

Če ti je pa bitsvo, da boš veliko preživel na polnilnicah , potem pa izvoli. Pa prodal ga boš izjemno težko.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

gogocak ::

Saj teslo 3 SR imam tudi v izboru, ampak 8 tisoc razlike ni za zanemarit. Tu se pa lahko pozre da ni elekricnih sedezev, pa gretje in hlajenje le teh, matrix...
130km/h pa zal nikoli ne bom dosegel v povprecju na avtocesti ker to po pravilih ni mozno, ce si v povprecju na 110 se lahko tam gori zahvalis ;)

Mene zanima samo a mogoce kdo ve, je slucajno v tej akciji ze zavzet nov motor,ki bi ga naj vw ponudil ter drugacna baterija ki ima 59 kw namesto 58? Ali je samo napaka v zapisu?

Lp

hojnikb ::

tesla 3 je ta moment 6 jurjov več k id3 v akciji, baterijo ma celo malo manjso (57.5kWh) doseg bo nekaj večji zarad bolsega izkoristka... Tko da tudi tesla ni nek biser, dokler ne posezes po LR verziji.

2dark je izjavil:

gogocak je izjavil:

Pozz,

ima kdo Cupro bolda, je kar zanimiv za ta denar in 2 avto pri hiši. Kako se obnese, realen doseg na avtocesti v zimi?

LP


Slab. Tako kot je slab id.3 oBoje nima dobre dometa. Oboje ni zmožno prevozit z enim polnjenjem realcijo Maribor- Ljubljana - Maribor pri htirosti 130 km/h-. Se pa oba silita v rang tesle po ceni. Oprmeljena sta oba slabo v osnovni verziji. Nimaš el. sedežev, ipd.. To ni za kupit.

Če ti je pa bitsvo, da boš veliko preživel na polnilnicah , potem pa izvoli. Pa prodal ga boš izjemno težko.


Če bos sekal 130km/h+, tut z T3 standard range to relacijo nebos odfuro z kaj velik bufferja, sploh pozim...
Ne pozabimo, tesla ima celo nekaj manjso baterijo.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

2dark ::

gogocak je izjavil:

Saj teslo 3 SR imam tudi v izboru, ampak 8 tisoc razlike ni za zanemarit. Tu se pa lahko pozre da ni elekricnih sedezev, pa gretje in hlajenje le teh, matrix...
130km/h pa zal nikoli ne bom dosegel v povprecju na avtocesti ker to po pravilih ni mozno, ce si v povprecju na 110 se lahko tam gori zahvalis ;)

Mene zanima samo a mogoce kdo ve, je slucajno v tej akciji ze zavzet nov motor,ki bi ga naj vw ponudil ter drugacna baterija ki ima 59 kw namesto 58? Ali je samo napaka v zapisu?

Lp


Čudno, da men uspeva.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

dronyx ::

Kaj to je res da noben električni avto nima menjalnika? Po svoje sicer logično, samo kje je potem užitek v vožnji? To je potem bolj za ženske.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

Utk ::

Če to reče nekdo, ki nima pojma o avtih, je pa že res.
Sicer pa kolk jaz opažam, tisti, ki bi najbolj potrebovali avtomatski menjalnik, so ponavadi najbolj proti. Ker oni so "pravi dedci". V resnici pa ne znajo sploh vozit, zato morajo bit zelo glasno proti, da kao tega drugi ne opazijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pithlit ::

Dok ne greš iz prve direkt v tretjo pač ne znaš vozit. Amen.

Valda je avtomatika sam za babe. Ta pravi deci vrtijo cifre tud na 'pametnih' fonih. Pa za kanale menjat na tv se še kar sprehajajo po dnevni (no "mulc! dej dnevnik gor! *prime šlapo v roke*). That is the wae.

Kaj točno je narobe z avtomatiki? Al pa s tem da menjalnika sploh ne rabiš? Kako to vpliva na užitek (razen tega da pač ti ni treba še o tem razmišljat? Pa da je to še ena stvar manj ki se lahko kvari - v drugem primeru?).
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

dronyx ::

Ali je užitek plavat z rokavčki in šlaufom? Zame ne. Seveda če ne znaš plavat je pa to obvezno.

Utk ::

Užitek je premetavat ročico kabini v koloni?

kow ::

Ocitno bodo raznim dronyxom morali sfejkati prestave kar programsko. Seveda hinavci featurja ne bodo uporabljali v koloni.

dronyx ::

Edinkrat v življenju sem vozil avto z avtomatskim menjalnikom v 90 letih nek Mercedes džip. Iz Jezerskega navzdol sem mislil, da se bom zaletel, kakšne je to počel.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

Utk ::

Sej se mi je zdelo, da si ostal nekje v 90ih.

kow ::

Voznja z enim pedalom (in dovolj mocnim regenom) je v primeravi s tem tvojim Mercedes dzipom, kot da bi sel s kocije v vesoljsko ladjo.

BigWhale ::

dronyx je izjavil:

Edinkrat v življenju sem vozil avto z avtomatskim menjalnikom v 90 letih nek Mercedes džip. Iz Jezerskega navzdol sem mislil, da se bom zaletel, kakšne je to počel.


Lej, star si. Sprijazni se s tem. Drkanje ene palcke v avtu zarad drkanja samega je brez smisla.

Plus, a te kdo sili, da uporabljas avtomatski menjalnik? Nihce. Ti pa vseen prihajas sem z retarded komentarji.

dronyx ::

BigWhale je izjavil:

Plus, a te kdo sili, da uporabljas avtomatski menjalnik? Nihce. Ti pa vseen prihajas sem z retarded komentarji.

To se mi ne zdi retarded komentar. Tisti, ki si želi voziti avto z menjalnikom lahko električne avte kar odpiše.

Utk ::

Ti si res zaslužiš nobela za to ugotovitev.

Problem je samo v tem, da si tega nihče normalen ne želi. Še dirkalniki grejo na avtomatike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

No zagotovo je znanje in logika prestav nekaj kar je DOBRO osvojiti... komaj prejšnji teden sem zvedel, da če oseba naredi izpit za avto na avtomatiku da mu le ta ne velja v avtu z ročnim menjalnikom... obratno seveda velja!

Jaz vidim danes pri sestrični ki je naredila izpit, na avtomatiku, sem ji dal za vozit avto z ročnim in sploh ne dojame kaj je bistvo prestave in obratov... sploh ne razume da mašina pač deluje pod OBRETI ki ti jih kaže in da je prestava nekaj kar ohranja motor v nekih obratih itd...

Njej je to vse "Alien"... In to ni dobro, ker taka oseba tudi ne razume kako zmanjšat izpuste... ker ne razume kako delujejo obrati...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

dronyx ::

Mogoče vas bo tole šokiralo, samo ko sem jaz delal malo raziskavo koliko ljudi ve, da električni avti nimajo prestav, je bil rezultat za nekatere tule šokanten. Sami retardi. :))

Utk ::

dronyx je izjavil:

Mogoče vas bo tole šokiralo, samo ko sem jaz delal malo raziskavo koliko ljudi ve, da električni avti nimajo prestav, je bil rezultat za nekatere tule šokanten. Sami retardi. :))

Glih vkup štriha...

Mato989 je izjavil:

No zagotovo je znanje in logika prestav nekaj kar je DOBRO osvojiti... komaj prejšnji teden sem zvedel, da če oseba naredi izpit za avto na avtomatiku da mu le ta ne velja v avtu z ročnim menjalnikom... obratno seveda velja!

Jaz vidim danes pri sestrični ki je naredila izpit, na avtomatiku, sem ji dal za vozit avto z ročnim in sploh ne dojame kaj je bistvo prestave in obratov... sploh ne razume da mašina pač deluje pod OBRETI ki ti jih kaže in da je prestava nekaj kar ohranja motor v nekih obratih itd...

Njej je to vse "Alien"... In to ni dobro, ker taka oseba tudi ne razume kako zmanjšat izpuste... ker ne razume kako delujejo obrati...

Če ne misli vozit ročnih, zakaj bi bilo karkoli od tega pomembno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hruske ::

Mato989 je izjavil:

No zagotovo je znanje in logika prestav nekaj kar je DOBRO osvojiti... komaj prejšnji teden sem zvedel, da če oseba naredi izpit za avto na avtomatiku da mu le ta ne velja v avtu z ročnim menjalnikom... obratno seveda velja!


Svašta. Kako si sploh izpit naredil brez da bi to vedel?
Rad imam tole državico. <3

Mato989 ::

Če ne misli vozit ročnih, zakaj bi bilo karkoli od tega pomembno?


Pomembno je da razumeš da manj imaš obratov manj je porabe in manj je izpustov (pustimo zdaj logiko da se je bolje ne vozit)

In če ne razumeš od kod obrati pridejo potem pač težko povežeš zadeve.

Recimo ko jaz peljem avtomatika imam vedno nižjo porabo kot kdorkoli drug, zato ker razumem logiko obratov... ko tebi avtomatik preklopi iz 6 v 7 recimo pri neki hitrosti, recimo 78km/h potem lahko znižaš hitrost na 72km/h in bo še zmeraj v 7mi prestavi... pil bo pa 0,7l/100 manj (recimo) in potem se zmeraj znova vsi čudijo kako imam jaz manj porabe v enakih avtih kot ljudje ki to ne razumejo in delajo.

Osnova pa izvira iz obratov in razumevanja da če voziš na 1600 obratov ali 1500 je razlika. SPloh ko imaš ture kjer ni treba menjavat hitrosti.

Enak problem je ko avtošole učijo da moraš speljat in bremzat... WTF to je neposredno metanje bencina čez okno... prav je da spustiš gas in se ustavljaš počasi... tako je poraba veliko nižja in onesnaževanje tudi.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

dronyx ::

Če jaz prav razumem električni avti tudi nimajo avtomatskega menjalnika, kot trdijo nekateri. Očitno sploh nimajo menjalnika. Če bi šli delati raziskavo med splošno populacijo jih zanesljivo več kot 50% ne ve, da električni avto nima menjalnika in tudi nima avtomatskega menjalnika.

Gregor P ::

Me zanima, če bodo oz. kdaj bodo pri vozniškemu izpitu opustili klasično prestavljanje, glede na to, da je vedno več vozil z avtomatičnimi oz. brez prestav?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mato989 ::

dronyx je izjavil:

Če jaz prav razumem električni avti tudi nimajo avtomatskega menjalnika, kot trdijo nekateri. Očitno sploh nimajo menjalnika. Če bi šli delati raziskavo med splošno populacijo jih zanesljivo več kot 50% ne ve, da električni avto nima menjalnika in tudi nima avtomatskega menjalnika.


Govoril sem sicer za avtomatika na bencin, čeprav malce off topic.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

dronyx ::

Mato989 je izjavil:

Govoril sem sicer za avtomatika na bencin, čeprav malce off topic.

Nisem mislil tebe. Sodelavka je trdila, da električni avto ima menjalnik. Potem sem ji dejal, da ga nima, pa je rekla, da ima - avtomatični. Pa tudi to ne drži. Nima menjalnika. Deluje kot cirkular na kolesih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

codeMonkey ::

dronyx je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Govoril sem sicer za avtomatika na bencin, čeprav malce off topic.

Nisem mislil tebe. Sodelavka je trdila, da električni avto ima menjalnik. Potem sem ji dejal, da ga nima, pa je rekla, da ima - avtomatični. Pa tudi to ne drži. Nima menjalnika. Deluje kot cirkular na kolesih.


Mogoce pa je imela v mislih Porsche Taycan, ali pa MB EQS po posodobitvi. Ce se prav spomnim ima tudi trimotorni e-tron dve prestavi :)

Imajo pa vsaj reduktor, ker je zaradi zasnove motorja bolje, da je na visjih obratih.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

dronyx je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Govoril sem sicer za avtomatika na bencin, čeprav malce off topic.

Nisem mislil tebe. Sodelavka je trdila, da električni avto ima menjalnik. Potem sem ji dejal, da ga nima, pa je rekla, da ima - avtomatični. Pa tudi to ne drži. Nima menjalnika. Deluje kot cirkular na kolesih.

V resnici se oba motita. Električni avto ima menjalnik, ampak ni avtomatični. Je pa menjalnik z eno samo prestavo (obstajajo sicer tudi električni, ki imajo pravi menjalnik, 2-3 prestave, ampak so prekleto redki).

Mato989 je izjavil:

Če ne misli vozit ročnih, zakaj bi bilo karkoli od tega pomembno?


Pomembno je da razumeš da manj imaš obratov manj je porabe in manj je izpustov (pustimo zdaj logiko da se je bolje ne vozit)

In če ne razumeš od kod obrati pridejo potem pač težko povežeš zadeve.

Recimo ko jaz peljem avtomatika imam vedno nižjo porabo kot kdorkoli drug, zato ker razumem logiko obratov... ko tebi avtomatik preklopi iz 6 v 7 recimo pri neki hitrosti, recimo 78km/h potem lahko znižaš hitrost na 72km/h in bo še zmeraj v 7mi prestavi... pil bo pa 0,7l/100 manj (recimo) in potem se zmeraj znova vsi čudijo kako imam jaz manj porabe v enakih avtih kot ljudje ki to ne razumejo in delajo.

Osnova pa izvira iz obratov in razumevanja da če voziš na 1600 obratov ali 1500 je razlika. SPloh ko imaš ture kjer ni treba menjavat hitrosti.

Enak problem je ko avtošole učijo da moraš speljat in bremzat... WTF to je neposredno metanje bencina čez okno... prav je da spustiš gas in se ustavljaš počasi... tako je poraba veliko nižja in onesnaževanje tudi.

Ja damo učit ljudi še bolj cijazit. Najprej plačaš avtomatski menjalnik, potem pa z gasom reguliraš njegovo delovanje. Zakaj zaboga potem nimaš ročnega in ti ni niti treba pospeševat do 78, da bo on prestavil? Ti si z avtomatskim menjalnikom delaš več dela kot bi ga imel z ročnim. Noro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dronyx ::

codeMonkey je izjavil:

Mogoce pa je imela v mislih Porsche Taycan, ali pa MB EQS po posodobitvi. Ce se prav spomnim ima tudi trimotorni e-tron dve prestavi :)

étron v francoščini pomeni dobesedno shit, tako da v franciji ne vem če je to ravno popularen avto. v ZDA vem da imajo zelo slabo mnenje o nemških EV in hibridih. Zanič in predrago. Porsche Taycan izgubi v par letih 100.000 EUR na vrednosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

pero50 ::

Gregor P je izjavil:

Me zanima, če bodo oz. kdaj bodo pri vozniškemu izpitu opustili klasično prestavljanje, glede na to, da je vedno več vozil z avtomatičnimi oz. brez prestav?


to je bilo neobvezno že 13 let nazaj, ko sem jaz delal izpit. Problem je bolj to, da imajo vsi inštruktorji manual. Seveda pa potem ne smeš vozit ročnega.

V Avtošoli AMTK lahko opravljate izpit za avto kategorija B z avtomobilom, ki ima avtomatski menjalnik.

Vse vožnje vključno z glavno boste opravljali z Hondo HRV avtomatik. Vse dejavnosti, ki jih morate opraviti za pridobitev izpita so enake kot pri vožnji z ročnim menjalnikom pri kategoriji B. Edina razlika je, da lahko po opravljenem izpitu vozite samo vozila z avtomatskim menjalnikom. Koda 78, ki označuje dovoljenje z avtomatskim menjalnikom je vpisana v vozniško dovoljenje.Če želi oseba, ki ima vpisano kodo 78 (vožnja vozila s samodejnim menjalnikom) v vozniškem dovoljenju pri določeni kategoriji, voziti vozilo, ki nima samodejnega menjalnika, mora opraviti praktični del izpita na vozilu z ročnim menjalnikom.
««
1143 / 1147
»»